مطالب آموزشی

پمپ باد فندکی چیست؟ +معرفی بهترین پمپ باد 12 ولت فندکی

پمپ باد فندکی چیست؟ +معرفی بهترین پمپ باد 12 ولت فندکی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

در این مطلب قصد معرفی پمپ باد فندکی را داریم . قطعا برای هر صاحب ماشین یا راننده ایی پیش آمده یا که لاستیک ماشین او پنچر شده باشد و این پنچری در بهترین شرایط ممکن با تعویض لاستیک با زاپاس رفع می شود که ناگفته نماند همین تعویض لاستیک نیاز  صرف انرژی و زمان زیادی می باشد.

افزون بر  صرف انرژی  زیادی که بابت درآوردن جک از صندوق، بیرون آوردن زاپاس از صندوق خودرو،  بالابردن ماشین و زدن جک، باز کردن لاستیک صدمه دیده و عوض کردن آن با لاستیک سالم و میزان باد می باشد خود این کارهای نامبرده زمان زیادی را نیز از شما اشغال می کنند حال بماند که لباس و دست خود را نیز آلوده و سیاه می کنید .

حالا تصور کنید اگر یک پمپ باد فندکی همراه خود در ماشین  داشته باشید قادر هستید خیلی آسان و به راحتی در عرض مدت زمان کوتاهی شاید 5 دقیقه  لاستیک ماشین خود را پر باد کرده و تا رسیدن به مغازه ی  تعویض روغنی  یا آپاراتی بدون دردسر مسیر را با امنیت کامل طی کنید.

حال تمام این کارها و دردسر های عوض کردن  لاستیک و تایر را در نظر داشته باشید که شب هنگام در جاده ی بیرون از شهر همراه  خانواده ی عزیزتان در فصل سرما  وقتی که باران یا برف می بارد بخواهید لاستیک پنچر را تعویض نمایید! در این شرایط راهی که ایمنی بالا تری داشته باشد وجود دارد که  استفاده از پمپ باد فندکی می باشد تا خیلی آسان با اتصال سوکت فندکی یا فیش سر باتری در طی چند دقیقه لاستیک ماشین خود را باد کنید و تا اولین پنجرگیری و آپاراتی حرکت کنیو تا برسید و بتوانید چرخ ماشین تان را پنچرگیری کنیو و تعویض کنید.

پمپ باد فندکی چیست؟ +معرفی بهترین پمپ باد 12 ولت فندکی

پمپ باد فندکی چیست؟

یکی از انواع پمپ باد ها ، پمپ باد خودرو یا کمپرسور باد  می باشد که دقیقا همان کاری که پمپ باد  می کند را، انجام می دهد با این فرق که پمپ باد فندکی می تواند با برق 12 ولت خودرو نیز کار کند و البته حجم و اندازه خیلی کوچک تری نیز نسبت به پمپ باد هوا های عادی دارند و جهت باد کردن تایر خودرو، باد کردن وسایل بازی، توپ ، وسایل بادی بادی کودکان، استخر های بادی و دیگر وسایل بادی  کاربرد زیادی دارند.

در حالی که پمپ باد هوا یا کمپرسور های معمولی برای استفاده های صنعتی  تولید می شوند و برای راه اندازی تجهیزاتی مانند فرز مینیاتوری بادی ، میخکوب بادی ، بکس بادی ، پیستوله بادی یا منگنه کوب بادی و مخزن رنگ بادی کاربردی هستند.

پمپ باد برقی و فندکی

یکی از بهترین پمپ باد فندکی موجود در بازار پمپ باد فندکی  می باشد که هم ویژگی اتصال به فیش فندکی را دارند هم ویژگی اتصال به سر باطری ماشین و هم ویژگی اتصال به برق شهری.  این نوع پمپ باد این اجازه را به کاربر می بخشند که در مواقع ضروری پمپ باد را به سر باطری یا سر فیش فندکی ماشین یا اگر خواستید برق شهری متصل کند.

\تنها ویژگی ای که ممکن است کمی منفی باشد در این کمپرسور ها وزن مقداری بیشتر است که البته قادر نیستید این را به عنوان عملکرد منفی در نظر بگیرید و این وزن بیشتر  که ممکن است فقط در حد چندصد  گرم باشد به علت وجود نوعی آداپتور تبدیل برق 220 ولت  به برق 12 ولت می باشد که در حد یک آداپتور 12 ولت عادی  نسبت به پمپ باد های فندکی معمولی اضافه وزن  دارد.

این پمپ باد های فندکی ویژگی های ویژگی بسیار زیادی در استفاده های گوناگون دارند و بهترین انتخاب جهت خرید کمپرسورفندکی یا کمپرسور باد فندکی ماشین می باشند که در  انواع مدل های گوناگون در بازار موجود می باشند و به طور معمول از امکانات خیلی زیادی مثل استفاده به عنوان بلوور یا دمنده، استفاده به عنوان جاروبرقی یا مکنده ، استفاده به صورت پمپ باد خودرو و در مدلهایی که دارای چراغ سیار می باشند ، استفاده به عنوان شارژی لپتاپ و موبایل و ویژگی هایی از این دسته که یک وسیله و ابزار خیلی  کاربردی و مفید در خودور می باشد.

خرید بهترین نوع پمپ باد از فروشگاه پی فارم

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پی فارم می توانید بهترین ابزارآلات صنعتی را با بهترین قیمت  و امنیت بالا تهیه کنید در ادامه نیز با ما همراه باشید تا یک مدل از بهترین نوع پمپ باد را به شما معرفی کنیم که میتوانید از فروشگاه پی فارم تهیه کنید.

پمپ باد هیوندا 12 ولتی | فندکی

برای مشاهده محصول رو آن کلیک کنید.

معرفی پمپ باد هیوندا 12 ولتی | فندکی

پمپ باد هیوندا که تولید کشور چین می باشد  با ولتاژ 12 ولتی خود  قادر هستید آن را هم به باطری ماشین و هم به جا فندکی وصل نمایید. این پمپ باد   یک موتور که دو پیستونه می باشد ، را دارد. که می توان تا 120 تنظیم باد را برایتان انجام داد و البته دارای درجه تنظیم باد می باشد. این پمپ باد بی نظیر دارای اقلام زیادی می باشد. یکی از اقلام ها شیلنگ انعطاف پذیر آن می باشد که  به هنگام باد کردن لاستیک مورد نیاز می باشد .

دومین مورد لوازم پنچرگیری کامل که همراه آن می باشد و هنگام پنچر شدن قادر هستید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. البته دارای  لوازم جانبی مثل انبردست، دم باریک و پیچ گوشتی نیز می باشد. همه این لوازم اضافه و پمپ باد در یک جعبه قابل حمل جای خوش کرده اند و حمل کردن آن را ها را آسان کرده و جای کمتری اشغال می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *