مطالب آموزشی

انتخاب راحت چراغ قوه + معرفی بهترین ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 36 میانگین: 3.5]

چراغ قوه یک نور برقی دستی می باشد ، که شما به راحتی قادر هستید آن را با کم ترین جای اشغال حمل کنید. منبع نور این ابزار عالی، از یک لامپ رشته ای ریز و یاLED تامین می شود. چراغ قوه های عادی از یک لامپ موجود روی یک بازتابنده، یک لایه ی شفاف جهت حفاظت از منبع نور و بازتابنده، سوئیچ و یک باتری تشکیل می شود.

درمورد چراغ قوه بیشتر بدانید!

چراغ قوه وسیله ای سیار و دستی بوده که برای تأمین کردن روشنایی هنگام شب و در جاهای تاریک مثل انبار ، زیرزمین ، تونل‌ و بخصوص معادن کاربرد زیادی دارد. روشنایی چراغ قوه دستی با یک لامپ LED و یا لامپ رشته‌ ای تامین می شود. برای بیشتر کردن نور چراغ قوه ، به صورت کلی یک پوشش شفاف در روبه روی چراغ قرار می گیرد که شکلی ذره ‌بین مانند دارد و باعث افزایش میزان نور این وسیله خواهد شد.

از چراغ قوه برای مکان‌ های متنوع استفاده می شود. این وسیله حتی در منازل مسکونی هم قادر است  کاردبرد زیادی داشته باشد. البته این را هم ذکر کنیم که  نگهبانان ، کوهنوردان و کسانی که هنگام شب مشغول به کار هستند ، به یک چراغ قوه س خوب نیاز پیدا می کنند. این وسیله‌ ی  کاربردی از لحاظ امکانات ، فنی و ظاهری بسیار متنوع هستند.

در همه ی باغ ها، منزل ها، سفر ها، شرکت ها و هر جا یا موقعیت دیگر هر یک از انواع چراغ قوه بسیار کاربردی و حتی گاهاً ضروری به شمار می رود.

حال با توجه به تعاریف ذکر شده چراغ قوه   تنوع بسیار زیادی از نظر  شکل ظاهری، فنی و امکانات و قابلیت ها داشته.

انتخاب راحت چراغ قوه + معرفی بهترین ها

انواع چراغ قوه

چراغ قوه با توجه به نوع کاربرد آن ها و محل استفاده با اسم های زیر شناخته می شوند:

چراغ قوه ی کوهنوردی، سفری، ، کار، ورزشی، خورشیدی،  پیشانی بند ، پیشانی ، پلیس، شکاری و نورافکن

به علت تنوع زیاد چراغ قوه ، باید حتما پیش از خرید این وسیله کاربردی، کاربری آن مشخص گردد و نوع و مدل چراغ قوه بر حسب استفاده انتخاب گردد.

لامپ چراغ قوه

مهم ترین قسمت یک چراغ قوه، لامپ آن بوده که به طور معمول یک لامپ رشته ای و یا چندتا لامپ LED است.

به طور کلی واحد اندازه گیری روشنایی لامپ ها لومن می باشد.

از لامپ های20 تا 10 لومن جهت فعالیت هایی در محدوده بسیار نزدیک استفاده می شود، برای مثال، مثل پیدا کردن کلید در کیف.

لامپ های 20 تا 150 لومن برای کارهایی مانند گشت زنی در  محوطه اطراف خانه و یا بیرون بردن سگ مناسب می‌باشند .قدرت نور این نوع لامپ ها 120 متر می باشد.

لامپ های دارای 160 تا 200 لومن، جهت صورت گرفتن کارهایی همانند پیاده روی شبانه ، کمپینگ، کوهنوردی و چیز های دیگرم مثل موارد ذکر شده  مناسب هستند  و قابلیت پرتاب پرتو تا 250 متر را دارد.

لامپ های 200 تا 500 لومن نیز برای انجام کارهای فنی و تکنیکی، شکار، ماهیگیری و… بسیار کاربردی می باشند.

لامپ های 600 تا 1000 لومن نیز برای کمپ زدن، ماهیگیری، کوهنوردی و با قدرت شعاع پرتو نور بیش از 300 متر توانایی دارد.

لامپ های قوی تر از 1000 لومن جهت شکار و جست و جو و چراغ قوه ی پلیس کاربرد دارند  و برای گردش در اطراف خانه یا پیاده روی شبانه مناسب نیستند.

معرفی بهترین چراغ قوه ها

ما در  فروشگاه پی فارم ارائه دهنده ی بهترین ابزار های صنعتی هستیم. در فروشگاه پی فارم بهترین چراغ قوه ها  را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید. در ادامه با ما با معرفی چندتا از بهترین چراغ قوه های حال حاضر بازار همراهی کنید.

چراغ قوه ی small son  مدلT207

این چراغ قوه ی عالی بسیار قوی بوده و  و تا برد 1 کیلومتر رو روشن میکند.   چراغ قوه ی سمال سان پوشش ضد آب و آلودگی داشته همچنین باتری لیتیومی دارد که عمر بالایی دارد همچنین این چراغ قوه ی پر قدرت حالت چشمک زن نیز دارد و طراحی آن بسیار خوش دست و ارگونومیک بوده.

چراغ قوه اسمال سان مدل T207

برای مشاهده محصول رو عکس آن کلیک کنید.

چراغ قوه ی small son مدلt177-ZY

چراغ قوه سمال سان دارای ویژگی تغییر حالت نور دهی و زوم به صورت جداگانه می باشد. همچنین این مدل از سمال سان کلید فیزیکی جهت روشن خاموش کردن دارد. طراحی بدنه این چراغ قوه ی عالی  فلزی بوده که مقاومت آن را نیز تامین میکند و این چراغ قوه را همه چیز تمام کرده است.

چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T177

برای مشاهده محصول رو عکس آن کلیک کنید.

سخن آخر

 ممکن است برای هر یک از ما پیش بیاید که بیرون برویم و شب را در جایی بیرون از شهر سپری کنیم برای همین شما حتما باید یک چراغ قوه ی عالی برای گشتن در اطراف یا حتی برای امنیت خود داشته باشید یا حتی امکان دارد به شکار بروید یا کوه نوردی کنید در همه ی این شرایط داشتن یک چراغ قوه ی خوب و با کیفیت از ملزومات چنین شرایطی به شمار می رود. ما در فروشگاه پی فارم بهترین برند های لوازم صنعتی را ارائه میدهیم شما میتوانید با خیال راحت و با امنیت از وبسایت ما خرید کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 36 میانگین: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *