مطالب آموزشی

چرا به کارواش خانگی نیاز داریم؟

چرا به کارواش خانگی نیاز داریم؟
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بعضی وقت ها در کارگاه و خانه برای تمیزکردن بعضی سطح ها برای افراد مشکل پیش آمده و احتیاج به دستگاهی دارند که این قابلیت را داشته باشد و آب را با فشار بالایی پمپاژ کرده و آلودگی های موجود در سطح های گوناگون را از بین ببرد. در این هنگام استفاده از کارواش خانگی اهمیت زیادی پیدا کرده و باعث می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی آلودگی های موجود بر روی سطح های موردنظر خود را از بین ببرند.

کارواش خانگی یکی از وسیله هایی است که در نظافت کردن خیلی زیاد مورد مصرف افراد قرار می‌گیرد و سرعت و کیفیت کار را به نسبت شیوه دستی به‌مراتب بالاتر می‌برد. کارواش خانگی و اندازه ی قدرت پاشش آن مدل های گوناگونی دارد و اساتید با دقت به مدل احتیاجی خود دستگاه مورد نظرشان را بر می گزینند

در مورد کارواش خانگی باید گفته شود که دستگاهی است که با کمک یک سری تفنگی و نازل می تواند آب را با فشار خیلی زیادی بر روی سطح مورد نظر پمپاژ کند. فشار زیادی که آب در وقت خروج از دستگاه دارد موجب می شود تا آلودگی و جرم های موجود به صورت کامل از روی سطح تمیز شوند. در این متن تلاش کردیم انواع کارواش خانگی و شیوه ی استفاده از آنها را  شرح دهیم تا مشتری ها استفاده از این دستگاه ها بتوانند بر شیوه ی احتیاج خود کارواش خانگی مناسبی را خریداری نمایند.

چرا به کارواش خانگی نیاز داریم

مزیت های استفاده کردن از کارواش های خانگی

صرفه جویی در مصرف آب:

اصلی ترین مزیت استفاده از کارواش خانگی صرفه جویی در مصرف آب است. کارواش های خانگی  میزان خیلی کمی آب را مورد استفاده قرار داده و خیلی خوب تر از بقیه ی شیوه های نظافتی کارایی خواهند داشت. وقتی که برای شستشوی کردن فضا و سطحی از شیلنگ استفاده می شود اندازه ی مصرف آب خیلی بالا خواهد بود اینکه استفاده از کارواش خانگی باعث می شود تا مصرف آب به اندازه ی قابل توجهی پایین آید.

صرفه جویی در زمان:

استفاده کردن از کارواش خانگی صرفه جویی بالایی در وقت را هم به همراه خواهد داشت و در کمترین زمان ممکن بیشترین عملیات شستشو انجام خواهد شد. اگر برای پاک کردن سطوحی از شیلنگ آب و یا شیوه های نظافتی دیگر استفاده شود فرد باید اندازه ی زمان بیشتری را برای انجام عملیات شستشو صرف کند در صورتی که استفاده کردن از کارواش خانگی سرعت بسیار بالایی به کار داده است و سطح بیشتری را در وقت کمتر پاک خواهد کرد. همین طور برای شستشوی خودرو احتیاجی به انتظار نشستن در صف های طولانی کارواش‌ها نیست.

صرفه جویی در نیروی کار:

از دیگر مزیت های استفاده کردن از کارواش خانگی می توان به صرفه جویی در افراد نیروی کار هم اشاره کرد. استفاده ی دستگاه کارواش خانگی باعث می شود انرژی کمتری صرف شده و کار با افراد کمتری انجام شود. آبی که با فشار زیاد و به وسیله ی دستگاه پمپاژ می شود می تواند همه ی آلودگی های موجود را نابود کند و نیروی کار کمتری هم احتیاج خواهد داشت. بدین ترتیب صرفه جویی در نیروی کار هم از بقیه ی مواردی است که باعث می شود استفاده کردن از دستگاه کارواش خانگی اهمیت زیادی داشته باشد.

صرفه جویی کردن در هزینه:

شستشن ماشین به صورت شخصی برای علاقه مندان به خودرو  و افرادی که وسواس زیادی دارند کاری خیلی لذت بخش است. این کار از دید اقتصادی هم مقرون به صرفه به نظر می‌آید. فرد می‌تواند ماشین  خود با صرف کمترین مقدار هزینه چندین بار در ماه شستشوی دهد.

 

برگزیدن کارواش خانگی متناسب با احتیاجات فرد

از جایی که کارواش های خانگی تنوع بالایی دارند.باید در وقت انتخاب کردن آن ها به احتیاگ افراد هم دقت کرد و دستگاه خوبی انتخاب کرد. شاید در دیذ اول این مسئله کمی سخت به نظر برسد اما با دقت کردن به عملکردی که از دستگاه میخواهید می توانید گزینه خوبی را برگزینید. برای این کار اول بهتر است دریاد داشته باشید دستگاهی که انتخاب می کنید چه کارایی باید داشته باشد و از آن برای کدام سطح استفاده خواهید کرد.

 

کارواش آب گرم یا آب سرد بخریم؟

دستگاه کارواش خانگی به صورت کلی به دو گروه شوینده فشار قوی آب گرم و سرد تقسیم بندی شده و با توجه به احتیاج افراد انتخاب می شوند. کارواش های فشار قوی آب گرم بیشترین کارایی خود را در زمینه های تمیز کردن موتور و قسمت های گوناگون ماشین که به روغن و یا گریس آغشته شده اند نشان می‌دهند.

کسانی که مایل اند خاک و گل و لای موجود در سطح های گوناکون را پاک کرده و یا اقدام به لایه برداری رنگ کنند می توانند از کارواش فشار قوی آب سرد استفاده کنند. اکثرا کارواش های خانگی که  افراد خریداری می کنند از مدل آب سرد بوده و این ویژگی را دارند که با استفاده کردن از مواد پاک کننده بیشترین عملکرد را در کار نظافت داشته باشند.

کارواش گرین ورکس

کارواش چرخ‌دار یا بدون چرخ بخریم؟

دقت داشتن به مکانی که در نظر شما است برای استفاده از کارواش خانگی هم در انتخاب آن نقش خیلی زیادی خواهد داشت. به این صورت که واجب است دستگاه کارواش را به مکانی دیگری برای انجام نظافت منتقل کنید بهتر است از کارواش های خانگی چرخ دار استفاده کنید تا انتقال و حمل آن راحت تر باشد. در میان انواع گوناگون کارواش های خانگی مدل های سبک و چرخ دار هم وجود دارد که برطبق احتیاج و محیط مورد استفاده می توان آن ها را انتخاب کرد.

 

کارواش برقی یا بنزینی بخریم؟

دستگاه کارواش خانگی  برقی که برای استفاده کردن در درون خانه انتخاب می شوند صدای کمتری را به وجود می آورند و از این نظر گزینه بهتری نسبت به کارواش های بنزینی و دیزلی حساب می شود. کارواش های برقی هیچ صدمه ای به محیط زیست وارد نکرده و از این نظر هم بهترین انتخاب حساب می شوند. کارواش های بنزینی برای کارایی های سنگین ساخته می شوند.

اغلب قدرت بیشتری از کارواش برقی دارند و برای انجام دادن کار طولانی مدت مناسب هستند. کارواش بنزینی از جایی که به برق احتیاج ندارد کارایی جابه جایی بیشتر دارد و در مکان های که دسترسی به برق سخت است هم کاربرد دارد. ولی باید دقت داشت که به دلیل مصارف کاملا صنعتی و قیمت خیلی بالاتر به نسبت به کارواش های برقی ،این دسته از کارواش ها خیلی مرسوم نیستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *