مطالب آموزشی

راه حل های هیلتی برای سوراخکاری

راه حل های هیلتی برای سوراخکاری
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریل هیلتی طیف خیلی پهناورب از ابزار های قدرتمند سوراخکاری را جهت انجام کار شما ارائه خواهد داد. دریل های شارژی هیلتی بیشترین عملکرد رانش را در فلز، چوب و مصالح بنایی خواهند داشت .

دریل های چکشی هیلتی با طراحی بسیاز پرقدرت ارگونومیکی که دارند خیلی به آسانی قادر هستند در طول روز کار کنند. ویژگی تنظیم چند گانه سرعت گشتاور، سرعت و قدرت بالای سوراخ کاری در مصالح بنایی و بتن را به همراه دارد.

دریل برای افرادی که پیمانکاری در حوزه ساختمان، نجار ها، کسانی که در تأسیسات الکتریکی و مکانیکی کار می کنند استفاده ی زیادی دارد . همچنین کسانی که در بخش دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند دریل به‌ عنوان یک ابزار بسیار کارآمد به حساب نی آید

انواع دریل سوراخکاری هیلتی کدام ها هستند؟

در بازار انواع گوناگون دریل جهت سوراخ کاری در سنگ، آجر، بلوک سیمانی، چوب، یتن و فلز وجود دارد. دریل ها معمولاً برای کاشت انواع گوناگون انکر و یا ایجاد سوراخ در مصالح گوناگون مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتخاب سرعت بالا جهت سوراخکاری به قطر سوراخی که باید ایجاد گردد و نوع قسمتی که سوراخکاری باید روی آن انجام گردد وابسته است.

راه حل های هیلتی برای سوراخکاریی

دریل‌ هیلتی از حیث دامنه قطر سوراخ کاری که قادر هستند به انجام برسانند با هم متفاوت می باشند . هر دریل هیلتی بهینه قطر سوراخ کاری را داشته که به این معنی می باشند بر طبق ویژگی هایی که به طراحی رسیده اند بهترین عملکرد را در این بخش سوراخکاری داشته باشد .

مکانیزم سوراخکاری دریل هیلتی بر طبق نوع ماده پایه ای که قصد دارد سوراخ شود به دو نوع دورانی – ضربه ای و دورانی تقسیم خواهند شد. مکانیزم دریل های چکشی هیلتی دورانی – ضربه ای می باشد؛ یعنی یه نظام دستگاه افزون بر حرکت به طور دورانی به بتن یا مصالح بنایی ضربه وارد خواهد کرد و با خرد کردن بتن یا مصالح بنایی در آن پیش خواهد رفت.

نوع دیگر دریل هیلتی دریل با مکانیزم سوراخکاری دورانی بوده که این گونه دریل هایی که مکانیزم سوراخکاری دورانی دارند جهت سوراخ کاری روی فلز، انواع چوب و استیل تعبیه شده اند. این دریل ها با براده برداری از جوب یا فلز در سوراخ پیش خواهند رفت. با درنظر گرفتن  توضیحی که در باره ی دو مکانیزم داده شده قادر هستید به این موضوع پی ببرید بخش سه نظام دریل هلی چکشی و قسمت سه نظام دریل فلز تفاوت اساسی  دارد. سه نظام دریل چکش هیلتی مدل TE 1 چهار شیار می باشد ؛ پس باید  مته های بتن چهار شیار را مورد استفاده قرار داد.

راه حل های هیلتی جهت سوراخکاری

دریل هیلتی در بحث ساخت و ساز به عنوان یک کمپانی بزرگ تولید کننده ی ابزار های حرفه ای در این موارد شناخته شده است. دریل های سوراخ کاری هیلتی در بخش عملکرد و خدمات گارانتی بسیا پرطرفدار بوده و سابقه ی خوبی از خود به جا گذاشته و طبق همین روال هم یپش می روند. مبدأ برند هیلتی کشور لیختن‌اشتاین می باشد و دفتر مرکزی آن  نیز در همین کشور کمتر شناخته شده قرار گرفته است.

محصولات هیلتی در کارخانه های این شرکت در تمامی جهان و در کشورهای لیختن‌اشتاین، اتریش، آلمان، مجارستان، مکزیک، چین و هند تولید خواهند شد. هیلتی یک شرکت چند ملیتی بوده که  محصولات و خدمات سطح یک و کلاس بالا و درجه یک را جهت استفاده ی کاربران حرفه اب در کارگاه های ساختمانی در همه ی کشور ها ارائه خواهد داد.

سوراخکاری هیلتی

افزون بر دریل های سوراخکاری هیلتی دستگاه های چندکاره ی هیلتی که در رده سنگین بودن بالاتری قرار گرفته اند هم قادر هستند جهت سوراخکاری در بتن، مصالح بنایی و سنگ های طبیعی جهت انجام کار به کار گرفته شوند. منظور از دستگاه‌ های چند کاره(بیشتر دو کاره) هیلتی یا به‌ اصطلاح دریل بتن کن  دستواه هایی می باشند که عملکرد سوراخ کاری دورانی – ضربه ای و تخریب را با همراه با هم دارند؛ پس قادر هستند جهت عمل سوراخ کاری و تخریب بتن استفاده گردند.

دریل بتن کن

دریل (دریل بتن کن) TE 50-AVR هیلتی و دریل (دریل بتن کن) TE 70-AVR هیلتی جهت سوراخ کاری های با قطر بیشتر مناسب می باشند و بیشتر جهت کاشت انکر پیشنهاد خواهند شد. راهکار ایجاد سوراخ هایی با قطر بالا روی سطح های فلزی استفاده از مته‌های گرد بر می باشند . مته های گرد بر فلز به طور معمول یک مته پیشران با خود دارند تا اول یک سوراخ با قطر کوچک‌تر ایجاد شود و در نهایت  قطر سوراخ بزرگ تر می شود .

دریل بتن کن ماکیتا HR2470

سخن آخر

سوراخ کاری روی سطح های گوناگون راهکار های گوناگونی دارد. انواع گوناگون دریل های سوراخ کاری هیلتی قسمتی از ابزار هایی  که قادرهستند برای چنین کار هایی مورد استفاده قرار گیرند. محصولات هیلتی در مقابل با رقبا مزیت ها و برترب هایی نسبی خواهند داشت که قادر هستید به قدرت بالا و دوام بالاتر آندها اشاره داشت .  تجهیزات هیلتی سرآمد ابزار ها در جهان می باشند و این اهمیت با سرمایه گذاری هایی زیادی که در قسمت توسعه و تحقیق این شرکت صورت خواهد گرفت حاصل گردیده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *