مطالب آموزشی

در مورد دریل هیلتی (تخریب) بیشتر بدانید!

در مورد دریل هیلتی بیشتر بدانید!
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

تخریب ‌های ساختمانی معمولا برای هر یک از ما یک چالش بسیار مهم می باشد که باید جهت به سرانجام رساندن آن ها از بهترین راه حل ها استفاده کرد. استفاده از قلم و چکش هایی که برای کارهای دشوار و سخت ساخته و طراحی نشده باشند قادر نیستند چالش ها را پشت سر بگذارند. محصولات هیلتی مثل دستگاه های تخریب کننده ، بهترین گزینه ی پیش روی شما می باشد زیرا شما قادر هستید روی کیفیت و طول عمرها آن ها به شدت حساب باز کنید . این تجهیزات قادر هستند سرعت کار تخریب را بیشتر کنند و از این رو سبب صرفه ‌جویی در زمان شما می شوند.

البته ناگفته نماند بهره گیری از قلم های هیلتی یا لوازم جانبی همراه با دستگاه های هیلتی بیشترین کارایی را به شما هدیه می دهد. قلم هایی که نوک خود تیزشونده دارند و با استحکام بسیار بالا همه در تلاش برای دوام بیشتر و اطمینان خاطر بیشتر در زمان کار به تولید رسیده اند .

هیلتی چیست؟

هیلتی در اصل نام یک شرکت بزرگ می باشد که برای اولین بار چکش تخریب را اختراع کرد . هیلتی به ساخت ابزار هایی مرتبط با ساخت و ساز شهرت پیدا کرده است. هیلتی عضو آن دسته از کمپانی هایی می باشد که نام آن روی دستگاهی که تولید کرده برجای مانده است و بسیاری از مردم هچین تفکری دارند که نام دستگاه هیلتی است .

خود کمپانی هیلتی در سال 1941 به وسیله ی دو برادر در کارگاهی شخصی پایه گذاری شد. این دو برادر که اهل کشور لیختن اشتاین بودند، برند هیلتی در سال‌های اول چندان موفقیتی به دست نیاورد، اما پس از گذشت چندین سال و با به تولید رساندن چکش تخریب که باز هم به وسیله ی این شرکت تولید می‌ شود، قادر شد تحولی بسیار بزرگ ایجاد کند و در صنعت ساخت و ساز خود را برجسته نشان دهد . حالا هیلتی بیشتر از 20 هزار کارمند دارد و ابزارها و نجهیزات گوناگونی تولید می کند.

در مورد دریل هیلتی بیشتر بدانید!

کاربرد دریل هیلتی

معمولا جهت اصلاح یک ساختمان به برداشتن دیوار ها نیاز پیدا می کنید، شیارزنی برای کاشی ها و حتی عبور کردن لوله ها روی سطح دیوار های بتنی را دارید. اگر تفکرتان این است که این کار را با کمک چند پتک سبک و سنگین  و یک قلم به انجام برسانید، احتمالاً از خستگی و کوفتگی عضلاتتون از این تصمیم پشیمان خواهید شد. زیرا دیوار و یا هر سازه بتنی به این آسانی ها تسلیم پتک دستی شما نمی شود.

شما باید حتما ابزار دیگری برای انجام این کار انتخاب کنید . ابزاری که قادر باشد قدرتی بسیار بالا داشته باشد و به طور همزمان یک کاربری بسیار سریع و آسان داشته باشد. با این اوصاف شما نیاز به یک دستگاه دریل هیلتی یا همان چکش تخریب پیدا می کنید

رعایت اصول ایمنی در کار با پیکور تخریب

اولین اصل و اساسی که حتما در هنگام کار با دریل هیلتی مورد توجه قرار بگیرد، ایمنی هنگام کار با دستگاه می باشد هیلتی ضربات بسیار پر قدرت و ویرانگری به سازه‌ های گوناگون وارد می کند. به همین دلیل اگر شما مراقبت های مورد نیاز را رعایت نکنید، خطرات بسیاری در کمین شما هستند. به عنوان مثال: اگر که دستگاه مشکلاتی مثل اتصال برق پیدا کرده باشد، امکان دارد که منجر به برق‌ گرفتگی بشود حال بماند که این ابزار ها در وزن‌ های بالایی به تولید می رسند و عرضه بازار ها می شوند.

پس خطر افتادن آن‌  روی دست و پا وجود دارد. به همین دلیل شخص باید در هنگام کار کردن با دریل هیلتی تمام حواس خود را صرف کار کند.

به صورت طبیعی چکش تخریب لرزش‌های بسیار پر قدرتی تولید می کند که انرژی آن به بدن انتقال پیدا می کند. این لرزش‌های پر قدرت قادر اند آسیب ‌های جدی به مفاصل و ماهیچه‌ ها وارد کنند. حالا افزون بر هر یک از موارد ذکر شده باید به صدای زیاد این دستگاه هم اشاره ای داشته باشیم. برای اینکه در هنگام کار با دستگاه ایمنی کافی را داشته باشید، حتما از دستکش و کلاه محافظ استفاده نمایید.

استفاده از عینک محافظ نیز باعث می شود تا خرده‌ های تخریب کاری به چشمتان برخورد نکند و سبب ایجاد زخم در چشمانتان نشود. هر زمان که احساس خستگی داشتید، دستگاه را برای مدت زمان کوتاهی کنار بگذارید و پس از چند دقیقه استراحت دوباره شروع به کار کنید. شما با رعایت کردن درست این قواعد ساده به راحتی می توانید ایمنی خود را در کار بیشتر کنید .

خرید بهترین دریل هلتی ها از فروشگاه پی فارم

 فروشگاه پی فارم در زمینه لوازم انواع تجهیزات صنعتی فعالیت می کند و با سابقه ی درخشان چندین ساله ی خود در این زمینه بهترین تجهیزات صنعتی را داشته است .در ادامه نیز با ما با معرفی یکی از بهترین دریل هیلتی های فروشگاه پیفارم همراه باشید

دریل هلتی سه کاره BOSCH

این دریل هلتی بی نظیر از مارک معروف بوش دارای ویژگی چپ گرد و راست گرد بوده که با قدرت 800 وات و 900 دور بهترین کارایی را برای شما دارد. این دریل هلتی دارای 3 مته و 2 قلم نیز در پک خود می باشد . در ادامه ویژگی های کامل آن را ذکر می کنیم :

  • دریل هیلتی 3 کاره
  • مارک بوش
  • دو سر نظام اتومات
  • 800 وات
  • 900 دور
  • سایز مته 4شیار تا 26
  • سایز مته اتومات تا 13
  • قفل کن کلید گازی
  • کیفیت بی نظیر
  • لوازم جانبی (۳مته و ۲ قلم)
  • چپ گرد و راست گرد

سخن آخر

جهت تهیه دریل هیلتی با کیفیت به فروشگاه پی فارم  مراجعه کنید و با خیال راحت هر نوع ابزار صنعتی را خرید کنید و نگران بی کیفیت بودن آن ها نباشید چرا که کالا ها با ضمانت اصالت کالا فروخته می شوند!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *