مطالب آموزشی

دریل شارژی ارزان در پی فارم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 163 میانگین: 3.7]

دریل شارژی یکی از ابزارآلات پرکاربرد در مصارف خانگی است. این ابزار برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله سوراخکاری در چوب، فلز، بتن و سنگ و پیچکاری در انواع مصالح مورد استفاده قرار می گیرد.دریل شارژی ارزان قیمت، گزینه مناسبی برای افرادی هستند که بودجه محدودی دارند و نیاز به دریل شارژی برای مصارف خانگی دارند. این دریل شارژی ها معمولاً توان خروجی کمتری نسبت به دریل شارژی های گران قیمت دارند و برای مصارف سنگین مناسب نیستند.

معیارهای انتخاب دریل شارژی ارزان

برای انتخاب دریل شارژی ارزان مناسب، باید به عوامل زیر توجه کنید:

  • توان خروجی: توان خروجی دریل شارژی، میزان قدرت آن را تعیین می کند. برای مصارف خانگی، دریل شارژی با توان خروجی 10 تا 20 وات مناسب است.
  • نوع باتری: دریل شارژی ها با انواع مختلف باتری عرضه می شوند. باتری های لیتیوم یونی، عمر طولانی تر و وزن کمتری نسبت به سایر انواع باتری دارند.
  • سرعت چرخش: سرعت چرخش دریل شارژی، میزان سرعت سوراخکاری یا پیچکاری را تعیین می کند. برای مصارف خانگی، دریل شارژی با سرعت چرخش 0 تا 300 دور در دقیقه مناسب است.
  • گشتاور: گشتاور دریل شارژی، میزان قدرت پیچکاری را تعیین می کند. برای مصارف خانگی، دریل شارژی با گشتاور 10 تا 20 نیوتن متر مناسب است.

 

دریل شارژی ها بر اساس نوع باتری، توان خروجی و نوع کاربرد، انواع مختلفی دارند. از جمله انواع دریل شارژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریل شارژی با باتری نیکل کادمیوم: دریل شارژی های با باتری نیکل کادمیوم، قدیمی ترین نوع دریل شارژی هستند. این نوع دریل شارژی ها نسبت به سایر انواع دریل شارژی، عمر کوتاه تری دارند.
  • دریل شارژی با باتری نیکل متال هیدرید: دریل شارژی های با باتری نیکل متال هیدرید، نسبت به دریل شارژی های با باتری نیکل کادمیوم، عمر طولانی تری دارند.
  • دریل شارژی با باتری لیتیوم یونی: دریل شارژی های با باتری لیتیوم یونی، جدیدترین نوع دریل شارژی هستند. این نوع دریل شارژی ها نسبت به سایر انواع دریل شارژی، عمر طولانی تر، وزن کمتر و عملکرد بهتری دارند.

دریل شارژی ارزان با کیفیت

در بازار ایران، دریل شارژی ارزان قیمت زیادی از برندهای مختلف عرضه می شوند. برخی از این دریل شارژی ها با کیفیت هستند و می توانند نیازهای کاربران را به خوبی برآورده کنند.

در ادامه، چند نمونه از دریل شارژی ارزان قیمت با کیفیت را معرفی می کنیم:

  • دریل شارژی رونیکس مدل RH-802: این دریل شارژی با توان خروجی 10.8 وات، سرعت چرخش 0 تا 300 دور در دقیقه و گشتاور 10 نیوتن متر، گزینه مناسبی برای مصارف خانگی است.
  • دریل شارژی بوش مدل GSR 1000-2-LI: این دریل شارژی با توان خروجی 10.8 وات، سرعت چرخش 0 تا 300 دور در دقیقه و گشتاور 12 نیوتن متر، گزینه دیگری برای مصارف خانگی است.
  • دریل شارژی پروکسون مدل PD 2500: این دریل شارژی با توان خروجی 12 وات، سرعت چرخش 0 تا 250 دور در دقیقه و گشتاور 15 نیوتن متر، گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی است.

همچنین می توانید از تصاویر و ویدیوهای مرتبط با دریل شارژی ارزان در محتوای خود استفاده کنید.

 

3-دریل شارژی پیچ گوشتی 12ولت ویوارکس مدل VR12V-1C

معرفی دریل شارژی ارزان ویوارکس

دریل پیچ گوشتی ویوارکس مدل VR12V-1C یکی از ارزانترین دریل شارژی هایی است که در حال حاضر در بازار موجود می باشد. این دریل دارای سه نظام اتوماتیک 10 میلیمتری پلاستیکی است که از گیربکس دوحالته بهره می گیرد. همچنین این دریل ارزان دارای قابلیت راست گرد و چپ گرد می باشد که برای باز و بسته کردن پیچ  ها و… استفاده می شود. ترکمتر این دریل 18 حالته می باشد که دارای حالت چکشی نیز می باشد.

این دریل شارژی ارزان دارای دو عدد باطری 12 ولت، 1.5 آمپر است که هر دوی آنها از جنس لیتیومی می باشد و همچنین یک سری پیچ گوشتی ها همراه آن است. سرعت گردش دریل بین 0 تا 350 و در سرعت بالاتر بین 0 تا 1350 دور بر دقیقه می باشد. همچنین دارای چراغ نمایشگر باطری دارد که بر روی دریل تعبیه شده است. همچنین این دریل ی سری ابزار دیگر نیز همراه دارد.

پی فارم یکی از فروشگاه های سراسری ایران در حوزه دریل می باشد که این دریل شارژی ارزان قیمت را با کمترین قیمت در سراسر ایران برای فروش در خدمت مشتریان گرامی قرار داده است که همراه گارانتی معتبر برای همه مشتریان ارسال می شود.

لیست کلیه دریل ها و دریل شارژی ها را می توانید با کلیک کردن روی این قسمت می توانید مشاهده بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 163 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *