مطالب آموزشی

همه چیز درباره خرید دریل بوش

همه چیز درباره خرید دریل بوش
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریل بوش در کشور آلمان ساخته شده و شرکت آن در شهر گرلینگن آلمان واقع شده. این شرکت یکی از برند های مطرح در صنعت ابزارآلات صنعتی می باشد  که سال ‎ها در این زمینه فعالیت کرده و اعتماد کسانی را که در حوزه‎حوزه های گوناگون  صنعتی، ساختمانی و… به خود جلب نموده است. اگر قصد دارید درمورد دریل بوش اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان مقاله با ما همراهی کنید.

این روز ها در هر منزلی جهت  انجام بعضی از کارهای فنی احتیاج به ابزارهای تخصصی می باشد . برای مثال شما جهت نصب ساعت و  تابلو روی دیوار یا اتصال بعضی از وسایل به دریل احتیاج پیدا خواهید کرد این ابزار افزون‏بر کاربرد  وسیع در صنعت، یکی از حائز اهمیت ترین ابزارها برای هر منزل مسکونی یا محیط کار صنعتی می باشد. شما با بهره گیری از دریل قادر هستید سوراخ هایی با قطور گوناگون روی سطح های فلزی، سیمانی و… ایجاد  نمایید . یکی از معروف‎ترین دریل‌ها، دریل بوش است.

دریل چیست؟

دریل یکی از ابزار های خیلی  کاربردی در بازار ابزار می باشد. از این وسیله ی بی نظیر جهت  سوراخ کاری سطوح با جنس‏ های گوناگون مثل مصالح و فلزات استفاده خواهد شد. این ابزار به طور معمول جهت سوراخ کاری مورد استفاده قرار می‎خواهد گرفت. اما این روز ها ابزارها و گجت‏ گجت هایی تولید و وارد بازار خواهند شد که ‏این ابزار مختلف به دریل‏ مختلف وصل خواهند شد و با بهره گیری از آن‏ها شما قادر هستید کارهای گوناگونی مانند برش‏کاری، صیقل، باز و بسته کردن پیچ و… را انجام دهید.

آشنایی با برند بوش

شرکت بوش یک شرکت آلمانی بوده که توسط جوانی به‎نام رابرت بوش تاسیس گردید. این برند علاوه‎بر تولید ابزارآلات برقی، خط تولید لوازم افزون بر نیز دارد. درحال حاضر کارخانه ‎های عام برند بوش در کشور آلمان، مالزی، ترکیه، چین و مجارستان دایر بوده و کارخانه ‏های موجود در دیگر کشورها تحت لیسانس این کمپانی، محصولات خود را تولید خواهند کرد .

این شرکت معتبر محصولات تمام صنعتی و نیمه صنعتی خود را در دو رنگ آبی و سبز تولید خواهد کرد و با این دو رنگ آنان را از یکدیگر ‏جدا خواهد کرد. رنگ ابزارهای صنعتی آبی و رنگ تجهیزات نیمه صنعتی سبز روشن خواهد بود. این روز ها شرکت بوش یکی از کمپانی های معتبر در بین تولید کنندگان ابزارآلات در سراسر جهان می باشد .

انواع دریل بوش

دریل‌ها با توجه به کاربرد خود که دارند در صنعت یا مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. دریل‌ها قادر هستند سیمی یا شارژی باشند. شما قادر هستید با توجه به نیاز خود و با توجه به بودجه ‏ای که در اختیار دارید این محصول را از برای خرید خود انتخاب و سپس خریداری نمایید . همانگونه که می‏آگاهید دریل جهت کار کردن به مته احتیاج پیدا می کند، مته در بخشی از دریل به نام چاک قرار خواهد گرفت

2-دریل چکشی بوش مدل PBH 2100 RE

مزایای دریل بوش

برند بوش به‏ علت کارایی بسیار خوبی که دارد، هر یک از افراد را جهت خرید انواع ابزارآلات ترغیب می کند. از مهمترین خوبی های دریل بوش به‎ شرح زیر می باشد:

  • سابقه بالا:

 این روز ها ماندگاری در بازار جهان آن هم با وجود فعالیت های برند ها و شرکت های مختلف، کار خیلی آسانی نمی باشد. برند بوش با پشتوانه ی سابقه بالا، توانسته که طی سالیان درازی محصولات بسیار با کیفیتی‏ را به مشتریان خود در شراسر جهان ارائه بدهد و محبوبیت بسیاری کسب نماید.

  • کیفیت دریل:

کیفیت ساخت، دوام و کارایی سه عامل مهم در میزان رضایت مشتریان از تجهیزات برقی این برند است. درواقع این شرکت انواع دریل برقی و شارژی خود را باکیفیت بالا و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می کند .

  • امکانات جانبی مختلف:

انواع دریل بوش دارای امکانات جانبی خوبی هستند. این امکانات جهت استفاده بهتر و کارایی بیشتر برای مشتریان می باشد . بعضی از امکانات جانبی این تجهیز شامل داشتن  دسته کمکی، کیف. همراه، خط کش تنظیم و باتری اضافه می باشد .

  • این محصول متناسب با نیاز مشتریان تولید شده :
    ساخت دریل‎های این مدل بر طبق احتیاج های مشتریان است. مدل های زیاد محصولات، کارایی و عملکرد و امکانات خوب این مدل دریل‏ها این امکان را فراهم کرده که رضایت کاربران را به خود جلب کند.

    عیب های دریل بوش

    در کنار مزیت هایی که دریل بوش دارد، دقت به بعضی محدودیت‏ها هم حائز اهمیت است. بعضی از عیب های این محصول به صورت زیر است:

    ·        هزینه خرید تقریبا بالا:

    هزینه نسبتا بالای این محصول ممکن است یکی از معایب این محصول باشد. چونکه محصولات این برند با کیفیت ساخت خیلی بالا و امکانات خوب و اعتبار برند است. همینطور وارداتی بودن این نوع دریل، در قیمت این محصول بی‏تاثیر نیست.

    ·        نداشتن سهولت در تامین کرده قطعات:
    تهیه کردن لوازم جانبی بوش باکیفیت اورجینال کمی سخت است. چونکه پرطرفدار بودن برند بوش موجب شده است تا  محصولات تقلبی به بازار وارد شود. شما بهتر است از اصل یا فیک بودن این محصول و قطعه های آن اطمینان کامل را داشته باشید. توصیه می‏کنیم برای تشخیص دادن  دریل اصل بوش از کسانی که در این زمینه متخصص هستند کمک بگیرید. در اخر نیز درصورت خراب شدن دریل، تهیه کردن اقلام اصل و باکیفیت، کار آسانی نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *