مطالب آموزشی

راهنمای خرید سمپاش های مختلف برای باغ

راهنمای خرید سمپاش
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

همانطور که می دانید سم پاش ها یکی از مهمترین و ارزشمندترین ابزارهای هر باغ و زمین کشاورزی هستند. راهنمای خرید سمپاش ها فاکتور مهم دیگری که لازمه توجه است. این دستگاه های منحصر به فرد ، سم پاش را در بسیاری از مناطق ، چه بزرگ و چه کوچک ، بسیار آسان می کنند. با استفاده از سمپاش ، مقدار مشخصی از سم را می توان برای کشاورزی و باغبانی در نظر گرفت. فشار سم پاش سم با این دستگاه ها یکسان است و بنابراین می توان سم را به طور مساوی تنظیم کرد.

همچنین ، پاشیدن با استفاده از سمپاش مانع استفاده بیش از حد از سم می شود. توجه داشته باشید که فقط با کمک سمپاش می توانید تمام قسمت های مختلف درختان و گیاهان را در زیر برگهای آن سم پاش کنید. در مقاله زیر ، ما قصد داریم راهنمایی برای خرید پمپ سمپاش ارائه دهیم و آن را به طور کامل بررسی کنیم تا شما ، کاربران عزیز بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

راهنمای خرید سمپاش

قبل از خرید سمپاش مناسب ، مشکلات باغ باید قبل از هر چیز شناسایی شود. این امر به این دلیل است که برخی از مناطق با مقدار کمی از سم با برخی از مکان های دیگر مانند باغ های بزرگ به سموم بیشتری نیاز دارند. از طرف دیگر ، نوع سموم مورد استفاده برای هر مشکل متفاوت است.

اندازه سموم از 1 لیتر تا 80 لیتر است و پیدا کردن مدلی متناسب با نیازهای مختلف باغبان بسیار مهم است. به طور کلی ، باغبانان باید دو سمپاش داشته باشند ، یکی برای حشره کش و دیگری برای علف کش. در ادامه این مقاله ، ما قصد داریم با انواع مختلف سمپاش برای خرید بهترین سمپاش آشنا شویم.

معرفی انواع مختلف سمپاش

تا این بخش از مقاله ، ما با راهنمای خرید پمپ سمپاش آشنا شدیم. برای انتخاب بهتر پمپ سمپاش و خرید آن ، ابتدا باید با انواع مختلف آن آشنا شویم و در مورد هر یک از آنها بیاموزیم تا بتوانیم بهترین خرید را داشته باشیم. به طور کلی ، سه نوع سمپاش وجود دارد.

1- سمپاش مخزن:

نوع دیگر سمپاش ، سمپاش مخزن است که به عنوان سمپاش فشرده سازی نیز شناخته می شود که رایج ترین مدل سمپاش است. نحوه کار با این سمپاش ، اضافه کردن مواد شیمیایی غلیظ به مخزن و پر کردن آن با آب تا خط مارک است. سپس توسط یک اهرم نصب شده در کنار سمپاش پمپ می شود تا آن را با فشار هوا پر کند.

پس از اتمام این فشار ، مواد شیمیایی فشرده می شوند و مسمومیت آغاز می شود. سمپاش های مخزن یک سمپاش دقیق برای چمنزارها و آفات مختلف است. همچنین خوب است بدانید که ظرفیت مدل های دستی سمپاش های مخزن از 1 لیتر تا 60 لیتر است. مخزن این نوع سمپاش از پلاستیک فولادی گالوانیزه یا پلی اتیلن ساخته شده است.

نوع دیگری از سمپاش وجود دارد که مبتنی بر نوع فعالیت کشاورزی است. فعالیت های کشاورزی در دو دسته قرار می گیرد: باغبانی و کشاورزی.

سمپاش شارژی اف اس تی دوکاره | FST

2- سمپاش های میدانی:

این گروه از سمپاش ها به چندین نوع سمپاش پشتی موتوری ، سمپاش های بی سیم ، سم پاش میکرون عقب ، سمپاش های توربین میدانی و غیره تقسیم می شوند.

یکی از انواع سمپاش های میدانی سم پاش موتور پشتی است که دارای حجم مخزن کوچک و قدرت موتور کم است. حمل و نقل آن چیزی شبیه به کوله پشتی است. توجه داشته باشید که تولید قطرات ریز سموم در این نوع سمپاش موتور توسط جریان هوا انجام می شود.

نوع دیگری از سمپاش میدانی یک سم پاش پشتی موتوری است که از نوع موتور است و از یک موتور کوچک دو زمانه استفاده می کند. حجم مخزن این دستگاه 25 لیتر است و نازل و بوم را می توان روی آن نصب کرد تا روی محصولات زراعی قرار گیرد. جالب است بدانید که این سمپاش را می توان در زاویه سم پاش و استحکام ذرات تغییر داد.

سمپاش های باغ: سمپاش های باغ نوع دیگری از سمپاش ها هستند که به چند دسته تقسیم می شوند: سمپاش ساده ، سمپاش پشت ، سمپاش دستی ، سمپاش فرول ، سمپاش کتاب ، اهرم ، سمپاش پشت ، سمپاش عسل.

3- سمپاش چرخدار:

یکی از انواع سم پاش های باغ ، سمپاش چرخ دستی است که برای پاشیدن انواع مختلف باغ ها بسیارمناسب است.

حجم مخزن این سمپاش موتوری بسیار عالی است و بر روی سیستم متحرک دو یا چهار چرخه نصب شده است. در این نوع سمپاش های باغ ، از موتورهای بنزینی بسیار قدرتمند و چهار زمانه استفاده می شود که برای عملیات پاشش به دو رسانه مجهز شده اند. هر یک از رسانه های این سمپاش را می توان تا شعاع 12 متر سم پاش کرد.

سرانجام ، می توان گفت که اگرچه انواع مختلف سمپاش برای باغ ها و مزارع طراحی شده است ، اما با ایجاد تغییرات ، در هر دو مورد می توان از سمپاش استفاده کرد. کاربر باید بتواند مطابق نیاز خود از سمپاش استفاده کند. سمپاش خود را آماده کرده و از آن استفاده کنید.

خرید و قیمت سمپاش

سم پاش ها امروز در بسیاری از فروشگاه های کشور فروخته می شوند. قیمت سمپاش به نوع آن بستگی دارد ، مانند سمپاش بی سیم. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت دقیق انواع مختلف سمپاش ، به لیست قیمت سمپاش های ذکر شده در این سایت مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *